Omniconvert lansează soluția de machine-learning Adapt pentru magazinele online

Echipa Omniconvert lansează în faza beta, soluția de machine-learning Adapt pentru magazinele de comerț electronic. Tehnologia își propune creșterea vânzărilor online a acestora prin îmbunătățirea modului în care acestea interacționează cu vizitatorii.

Echipa Omniconvert lansează în faza beta, soluția Adapt pentru magazinele de comerț electronic. Tehnologia își propune creșterea vânzărilor online a acestora prin îmbunătățirea modului în care acestea interacționează cu vizitatorii.
Costurile cu publicitatea online pe Facebook au crescut de 8 ori în ultimii 5 ani, în vreme ce vânzările magazinelor online au crescut doar de 1,5 ori. Asta înseamnă că magazinele online sunt nevoite să devină mult mai eficiente, în condițiile unei concurențe în creștere. Soluția se află clar în direcția măririi ratei de conversie. Omniconvert Adapt este un produs la care am muncit mult, sunt peste 800.000 de linii cod la care colegii mei au lucrat pentru a rezolva exact această problemă.” declară Valentin Radu, CEO la Omniconvert.

Deocamdată nu este posibilă estimarea exactă a impactului pe care îl va avea asupra ratei de conversie, fiind un produs nou, însă potențialul este imens, având în vedere rata de conversie redusă și nivelul limitat de specialiști cu expertiză în domeniu.

Conform cifrelor obținute în 2018 pe un eșantion de 772 milioane de vizite înregistrate de cele mai importante 300 de magazine de comerț electronic din România, rata de conversie medie a magazinelor online românești se situa la doar 1,53%. Asta înseamnă că doar un vizitator din 100 ajunge să cumpere ceva de pe site-urile online.

Omniconvert este cea mai mare companie de optimizare conversii și A/B testing din România cu un focus puternic pe piața de e-commerce globală.

Produsul software experimental este dezvoltat cu sprijinul cofinanțării nerambursabile din Fondul European pentru Dezvoltare Regională prin Programul Operațional Competitivitate (2014-2020). Proiectul a demarat în data de 25.05.2017, data estimată a finalizării fiind 25.11.2019. Acesta folosește un algoritm de machine learning și va permite magazinelor online să lanseze interacțiuni cu vizitatorii în funcție de comportamentul lor în timp real, fără a fi nevoie de un specialist care să ajusteze parametrii de segmentare.

Principalul obiectiv al implementării proiectului este : “Creșterea competitivității economice a companiei SC Marketizator Friends SRL prin dezvoltarea experimentală a unei soluții software inovative, care va permite trecerea de la outsourcing la tehnologia bazată pe inovare”.

Modulul nou dezvoltat in cadrul platformei omniconvert.com,  va permite construirea automată a mai multor scenarii și posibilitatea de a le verifica apoi rezultatele, învățând astfel automat din rezultatele obținute. Un astfel de modul va permite specialiștilor doar să seteze obiectivele și mesajele creative, urmând ca sistemul să învețe ce mesaje sunt potrivite pentru diferitele profiluri de vizitatori.
Despre Omniconvert

Omniconvert este o companie de marketing software fondată în 2013 în România. Platforma Omniconvert ajută mii de website-uri din întreaga lume să lanseze experimente de testare A/B, sondaje de opinie și să personalizeze experiența vizitatorilor săi, cu scopul optimizării ratei de conversie. Companii precum Orange, Avon, Whirlpool sau WWF folosesc cu succes serviciile și tehnologia Omniconvert.