Marketingul si Publicitatea de azi se bazeaza pe regulile de ieri. Pentru cat timp?

„Digital Marketing-ul – așa cum îl știm astăzi – a murit!” este de părere Jono Alderson (Yoast), un speaker internațional legendar care va fi prezent în România în zilele de 27-28 Mai.
Jono Alderson Yoast Speaker la GPeC SUMMIT 27-28 Mai 2019, Bucuresti
“Tot ce știm astăzi despre Marketing și Publicitate se bazează pe regulile de ieri, în timp ce noile tehnologii, schimbările radicale în comportamentul consumatorilor și dezvoltarea accelerată a asistenților personali inteligenți (AI), fac ca aceste reguli să devină inutile și numai bune de aruncat pe fereastră.”, ecplică

Jono Alderson, Special Ops @Yoast

Jono Alderson este Special Ops la Yoast și a fost considerat de către Serpstat drept cel mai bun specialist SEO în 2018. Pe data de 27 Mai, Jono va susține în cadrul GPeC SUMMIT, prezentarea „Digital Marketing is Dead – are you ready for what’s next?”, în care va explica de ce, unde și cum trebuie să acționeze companiile pentru a putea supraviețui acestei revoluții tehnologice.

GPeC SUMMIT este considerat, de 14 ani, unul dintre cele mai importante evenimente de E-Commerce și Marketing Online din regiune. Acesta se va desfășura pe 27-28 Mai la Teatrul Național București, Sala Mare, unde sunt așteptați peste 800 de participanți C-level din domeniu.
GPeC SUMMIT 27-28 Mai: Speakeri excepționali și know-how premium

8 speakeri internaționali de excepție vor urca pe scena GPeC SUMMIT în cele două zile de eveniment: Karl Gilis – Top 3 experți internaționali în Usability și Optimizarea Ratei de Conversie, potrivit PPC Hero; Wil Reynolds – Expert practician în SEO, PPC, Content Marketing și Analytics; Gerry McGovern – Top 5 vizionari care au contribuit semnificativ la dezvoltarea Web-ului, potrivit The Irish Times; Dennis Yu – Unul dintre cei mai buni specialiști internaționali în Facebook Ads; Jono Alderson – Special Ops @Yoast și cel mai bun specialist SEO în 2018, potrivit Serpstat; Ian Jindal – Fondatorul și Redactorul Șef al publicației Internet Retailing; Steven Hoober – Top 4 experți în Mobile UX din întreaga lume; Hannah Thorpe – Expert în Content Marketing.

Pe lângă speakerii internaționali, specialiști autohtoni precum Valentin Radu (CEO Omniconvert), Cristian Ignat (CEO Aggranda), Alex Dona (Founder Infant Media), Raluca Radu (CEO MTH Digital) sau Andrei Radu (CEO GPeC) vor susține, de asemenea, prezentări și cursuri în cadrul GPeC SUMMIT 27-28 Mai.

Subiecte de maxim interes pentru oricine caută succesul în E-Commerce și Digital Marketing

Prima zi a SUMMIT-ului este dedicată Conferinței și Expo – locul cel mai potrivit pentru networking între reprezentanții magazinelor online și furnizorii de servicii e-commerce, iar a doua zi aduce 5 sesiuni de Masterclass cu speakeri internaționali și 1 Curs intensiv de E-Commerce & Marketing Online pentru Începători, astfel:

Sursa: comunicat de presă