IDC: Previziunile din domeniul IT la nivel mondial pentru 2020 și nu numai

International Data Corporation (IDC) a anunțat recent previziunile din domeniul IT la nivel mondial pentru 2020 și nu numai. În ultimii cinci ani, IDC a cercerat ascensiunea economiei digitale și transformarea digitală pe care organizațiile trebuie să o facă pentru a concura și a supraviețui în această economie în plină expansiune. Pe măsură ce actualul deceniu se încheie, economia digitală se apropie de un punct critic. Până în 2023, IDC prevede că economia globală va atinge în cele din urmă „supremația digitală”, cu mai mult de jumătate din PIB-ul din toată lumea, condus de produse și servicii din întreprinderi transformate digital.

Impactul asupra întreprinderilor va fi enorm: cei care nu pot concura în zona economică alimentată digital vor fi din ce în ce mai incapabili să concureze pe piețele lor de bază.

“Întrucât mai mult de jumătate din economia globală devine digitală până în 2023, o nouă specie de întreprindere va trebui să concureze și să prospere. Previziunile noastre pentru 2020 arată că întreprinderile se vor pregăti pentru economia digitalizată prin accelerarea investițiilor în tehnologii cheie și noi modele de operare pentru a deveni organizații hiperspeed, hiperscaled și hiperconectate “, a declarat Frank Gens, vicepreședinte senior și analist șef la IDC.

O privire mai atentă la primele zece predicții ale industriei IT la nivel mondial ale IDC relevă următoarele:

1. Companiile se grăbesc spre inovație. Până în 2023, peste 50% din totalul cheltuielilor TIC se vor îndrepta către transformare digitală și inovare, în creștere de la 27% în 2018 și în creștere cu o rată anuală compusă de 17%. Pe măsură ce cheltuielile pentru inovare continuă să crească, întreprinderile vor căuta, de asemenea, o mai mare eficiență în bugetele lor tradiționale TIC, trecând la modele de operare cu mai puțin forță de muncă și cu consum de capital – mai ales cloud.

2. Tehnologiile Clouds se vor conecta. Pentru a concura înprima economie digitală, serviciile digitale trebuie să poată rula oriunde și oricând. Acest lucru va cere o mai mare integrare a aplicațiilor, a datelor și a gestionării la toți furnizorii de cloud și locații. Până în 2022, 70% dintre întreprinderi își vor integra solutiile de cloud publice și privațe prin implementarea de tehnologii, instrumente și procese unificate de hibrid / multicloud unificate.

3. Construire in afara limitei. Motivele pentru implementarea serviciilor IT in afara limitei se schimbă rapid de la satisfacerea așteptărilor clienților și a comodității la sprijinirea activităților critice. Până în 2023, peste 50% din noua infrastructură de întreprindere implementată va fi la limita, mai degrabă decât centre de date corporative, în creștere de la mai puțin de 10% astăzi. Și, până în 2024, numărul de aplicații de la margine va crește cu 800%.

4. Fabrici de inovare digitală. Funcționarea ca „fabrică de inovație digitală” bazată pe software va fi la baza capacității unei întreprinderi de a se diferenția durabil și de a concura în propria sa industrie. Până în 2025, aproape două treimi din întreprinderi vor fi producători de software prolific, cu cod implementat zilnic, peste 90% din aplicațiile native cloud, 80% din codurile provenite din exterior și de 1,6 ori mai mulți dezvoltatori decât astăzi.

5. Explozie de aplicații din industrie. Până în 2023, peste 500 de milioane de aplicații și servicii digitale vor fi dezvoltate și implementate folosind abordări native cloud – același număr de aplicații dezvoltate în ultimii 40 de ani. Cele mai multe dintre acestea vor viza cazurile de utilizare a transformării digitale specifice industriei. Această explozie de noi aplicații și servicii digitale va defini noile cerințe competitive minime în fiecare industrie.

6. AI este de neevitat. Până în 2025, cel puțin 90% din noile aplicații enterprise vor încorpora inteligenta artificiala. Cele mai multe dintre acestea vor fi aplicații de tip AI, care vor oferi îmbunătățiri suplimentare pentru a face aplicațiile „mai inteligente” și mai dinamice. Aplicațiile mai perturbatoare conduse de AI vor dura mai mult timp pentru a se dezvolta și pentru a obține adoptarea mainstream, reprezentând aproximativ 10% din totalul aplicațiilor de întreprindere până în 2025. Până în 2024, peste 50% din interacțiunile cu interfața utilizator vor utiliza AI-computer, viziune computerizată, vorbire, procesare a limbajului natural (NLP) și AR / VR.

“Este greu să exagerezi importanța și impactul pe care inteligența artificială îl va avea asupra capacității întreprinderilor de a crea noi produse și servicii, noi experiențe ale clienților și noi moduri de operare în următoarele decenii”, a adăugat Gens. “Până în 2025, ne așteptăm să vedem că întreprinderile care utilizează aplicații bazate pe AI și AI-uri obțin avantajul competitiv în timp de reacție mai scurt, un succes mai mare cu inovația produsului și o satisfacție îmbunătățită a clienților.”

7. Încrederea este promovată. Obținerea dreptului de încredere va fi fundamentală pentru a concura în economia digitală, deoarece clienții vor solicita organizațiilor cu care fac afaceri să-și demonstreze încrederea digitală. Până în 2023, jumătate din Global 2000 va numi un Chief Trust Officer, care orchestrează încrederea în securitate, risc, conformitate, confidențialitate și etică