Grupul City Grill se extinde în zona de retail cu Prăvălia lui Manuc

Grupul City Grill se extinde în zona de retail cu Prăvălia lui Manuc şi investeşte 80.000 de euro în amenajare

Grupul City Grill a anunţat, miercuri, că se extinde în zona de retail cu Prăvălia lui Manuc, cu produse tradiţionale româneşti, şi investeşte 80.000 de euro în amenajare, fiind prima investiţie a grupului în această nouă direcţie.

Deschisă lângă Hanul lui Manuc, băcănia dispune de 45 de locuri, însă spaţiul era prea mic pentru a putea extinde restaurantul.

”Extinderea Grupului City Grill spre zona de retail a venit ca urmare a dorinţei de a pune în valoare cât mai mult clădirile istorice ale Capitalei, Restaurantul Hanul lu’ Manuc fiind una dintre acestea. Spaţiul dedicat prăvăliei are o suprafaţă totală de 103 metri pătraţi, dispuşi pe trei nivele – parter, etaj şi supantă, iar investiţia totală în amenajarea acestuia a fost de 80.000 de euro”, arată un comunicat.

Spaţiul este închiriat, la fel ca celelalte deţinute de grup, spun reprezentanţii grupului.

”Ştiind foarte bine că zona era cunoscută în perioada interbelică pentru varietatea de prăvălii, ne-am lăsaţi inspiraţi de acest lucru şi am decis să deschidem o băcănie, o prăvălie – replică a acelor vremuri. În contextul în care traficul de turişti la Hanu’ lui Manuc în sezon este foarte mare, fiind considerat un punct de atracţie al Capitalei, prăvălia vine ca o continuare firească, oferind o mostră de produse tradiţionale româneşti”, a precizat Daniel Mischie, CEO City Grill Group.

Proporţia clienţilor străini la Restaurant Hanul lu’ Manuc ajunge la peste 50% pe timpul verii, datorită grupurilor organizate, dar şi vizitatorilor individuali aflaţi în căutarea locurilor emblematice ale oraşului.

”Cel mai probabil ponderea celor care vor călca pragul prăvăliei se va păstra uşor în favoarea turiştilor străini, prin urmare avem în vedere extinderea ofertei de produse pe zona de suveniruri şi gift shop. Însă produsele disponibile în prăvălie sunt deja apreciate de publicul local, care caută preparate autentice şi delicii culinare tradiţionale”, adaugă pune Daniel Mischie.

Potrivit unui sondaj comandat de Grupul City Grill anul trecut, peste 66% dintre bucureşteni sunt fani ai mâncării tradiţionale româneşti, iar 76% dintre intervievaţi au comandat în restaurant astfel de specialităţi în ultimele trei luni.

Grupul City Grill este cel mai important jucător român din industria restaurantelor. Fondat în 2004, Grupul City Grill operează în prezent restaurante şi cafenele sub brandurile Caru’ Cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescăruş, Hanu’ Berarilor, Trattoria Buongiorno, City Grill şi City Café. În 2019, Grupul City Grill a inclus în portofoliu şi Prăvălia lui Manuc, un concept de băcănie, în continuarea restaurantului Hanu’ lui Manuc.

sursa:news.ro